Regulamin AQUA RESORT

Regulamin AQUA RESORT

Szanowni Państwo, Dyrekcja Aqua Resort wysoko cenić będzie Państwa współpracę przy przestrzeganiu tego regulaminu. Ma on służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości. Niniejsza strona zawiera regulamin mający zastosowanie do zawieranych poprzez Aqua Resort umów świadczenia usług z klientem, który po zawarciu umowy staje się gościem obiektu. Za zawarcie umowy świadczenia usług rozumie się poprawnie zrealizowaną płatność przez klienta. Przed zawarciem umowy świadczenia usług należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Usługi świadczone przez Aqua Resort to: usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe, internetowe, rekreacyjno-relaksacyjne, turystyczne.

§1

1. Aqua Resort w Międzyzdrojach jest obiektem całorocznym i jest czynny 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

2. Pokój wynajmowany jest na tzw. doby hotelowe.

3. Doba Hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.

4. Gość powinien określić czas pobytu i uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu. Zapłata należności za pobyt Gościa z dołu jest możliwa po uprzedniej, dokonanej w dniu przyjazdu preautoryzacji karty kredytowej.

5. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że Pokój został wynajęty na jedną dobę.

6. Goście hotelowi podlegają rejestracji, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.

§2

1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 19:00 w przeddzień upływu terminu pobytu.

2. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności Pokoi.

3. Przedłużenie doby hotelowej Gość będzie zobowiązany do pokrycia połowy kosztów standardowej ceny za pełną dobę hotelową. Przedłużenie doby hotelowej powyżej 8 godzin traktowane jest jako wynajem Pokoju na kolejną dobę, zgodnie z obowiązującym cennikiem najmu Pokoi, chyba, że Obiekt ustali z Gościem indywidualne warunki przedłużenia doby.

§3

1. Gość nie może przekazywać Pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

2. Osoby niezarejestrowane w Obiekcie mogą przebywać w Pokoju od godz. 09:00 do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zarejestrowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w Pokoju. Obowiązek zgłoszenia dodatkowej osoby spoczywa na Gościu, który wynajął Pokój. Zarejestrowanie dodatkowej osoby pociąga za sobą konieczność poniesienia przez Gościa kosztów z tym związanych, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.

3. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Pokoi w Aqua Resort.

§4

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi Obiektowi niezwłoczną reakcję i naprawienie ewentualnych niedociągnięć czy błędów.

2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:

a. Odpowiednie warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,

b. Bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu chyba, że upoważnione do tego organy ścigania zażądają udostępnienia danych osób przebywających w Obiekcie,

c. Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie,

d. Sprzątanie Pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,

e. Sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Obiekt dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić Pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§5

1. Na życzenia Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a. Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą oraz dodatkowymi atrakcjami pobytu,

b. Przechowywanie bagażu; (Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego),

c. Przechowywanie przedmiotów wartościowych w recepcyjnym depozycie.

§6

1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 546 – 852 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej (np. poprzez ustalenia niniejszego regulaminu lub regulaminu parkingowego),


2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu,

3. Rzeczy wartościowe powinny zostać umieszczone w sejfie lub zostać oddane na przechowanie w depozycie recepcyjnym, Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe niepozostawione w sejfie lub depozycie recepcyjnym.

§7

1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu, lub innego pojazdu należącego do Gościa, jeśli pozostawiony został w innym miejscu niż parking.

2. Zasady funkcjonowania parkingu w obiekcie Aqua Resort zostały określone w Regulaminie Parkingu.

§8

1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego,

2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt nie może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Gość naruszający tę zasadę musi zostać najpierw uprzedzony o możliwych konsekwencjach dalszego zachowywania się w sposób niezgodny z regulaminem.

§9

1. Każdorazowo opuszczając Pokój Gość powinien sprawdzić dokładne zatrzaśnięcie się drzwi wejściowych. Apartamenty otwierane są za pomocą kart magnetycznych programowanych i wydawanych w Recepcji podczas procedury zameldowania. W przypadku utraty karty Gość proszony jest o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu w Recepcji. Recepcja ma możliwość wyrobienia duplikatu karty magnetycznej i blokady utraconej karty.

2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących stałego wyposażenia Pokoju.

§10

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w Pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.

§11

Obiekt dopuszcza pobyt zwierząt w Pokoju hotelowym Gościa za dodatkową opłatą w wysokości 90 PLN brutto/doba hotelowa/szt.

§12

1. Gość jest zobowiązany do należytego używania wyposażenia Pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku zniszczeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem, Gość ponosi odpowiedzialność finansową za zniszczone i uszkodzone rzeczy i zobowiązany jest pokryć koszty naprawy bądź wymiany uszkodzonych/zniszczonych rzeczy w Pokoju hotelowym.

2. Koszty uszkodzeń i zniszczeń w Pokoju będą wyceniane indywidualnie poprzez firmy zewnętrzne specjalizujące się w danym typie rzeczy uszkodzonych lub zniszczonych.

§13

Gość i osoby towarzyszące, za które odpowiada Gość hotelowy, zobowiązują się do niepalenia tytoniu w Pokojach. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. W przypadku naruszenia zakazu palenia, Gość może zostać obciążony karą umowna w wysokości 1000 PLN za każde stwierdzone naruszenie zakazu.

§14

Przez cały czas pobytu w Aqua Resort, dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci, w tym poczynione szkody lub uszkodzenia odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.


Regulamin parkingu

§ 1

1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania z parkingu znajdującego się na terenie obiektu Aqua Resort w Międzyzdrojach.

2. Parking obejmuje wydzielone miejsca postojowe znajdujące się w garażu.

3. Na czas meldunku obiekt dysponuje 3 miejscami nie objętymi miejską opłatą parkingową, które znajdują się przed wejściem głównym do Aqua Resort - do 15 minut postoju.

4. Parking jest parkingiem niestrzeżonym.

5. Parking przeznaczony jest dla gości Aqua Resort, którzy uiszczą opłatę parkingową opisaną w § 6 niniejszego regulaminu (dalej Użytkownik).

6. Parking jest przeznaczony jedynie dla samochodów osobowych. Z wyłączeniem pojazdów napędzanych LPG.


§ 2

1. Poprzez wjazd na teren parkingu następuje zawarcie przez Użytkownika umowy najmu miejsca parkingowego na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.

2. Umowę najmu miejsca postojowego zawiera się na okres wynajmu apartamentu (pokoju) w Aqua Resort albo na okres krótszy ustalony w recepcji.

3. Wyłącza się odpowiedzialność Aqua Resort za jakiekolwiek szkody w pojazdach znajdujących się na terenie parkingu, jak również wyposażeniu pojazdów oraz rzeczach w nich pozostawionych:

1) powstałe w wyniku działania żywiołów, warunków pogodowych, kradzieży, włamania, rozboju,

2) z tytułu szkód komunikacyjnych i parkingowych wywołanych przez pojazdy lub osoby korzystające z parkingu, w tym innych Użytkowników.

§ 3

Użytkownik pojazdu poprzez wjazd na teren parkingu wyraża zgodę na warunki niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.


§ 4

1. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez pojazd lub powstałe w związku z korzystaniem z miejsca parkingowego, w szczególności z tytułu zanieczyszczenia powierzchni parkingu na skutek wycieku płynów z pojazdu (np. oleju).

2. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zachowanie i szkody wywołane przez osoby mu towarzyszących lub kierujące pojazdem Użytkownika.

3. Parkowanie pojazdu jest możliwe jedynie na miejscu postojowym wskazanym przez pracownika recepcji Aqua Resort, lub miejscu należącym do właściciela lokalu. W przeciwnym razie pojazd może zostać odholowany na koszt właściciela pojazdu.

4. Zakazuje się wjazdu pojazdów przewożących materiały łatwopalne, żrące, wybuchowe oraz inne podobne materiały i substancje mogące stworzyć zagrożenie dla osób i mienia.

5. Zakazuje się handlu w pojazdach pozostawionych na terenie parkingu.

6. Pozostawiony na parkingu pojazd powinien być zamknięty przez Użytkownika, unieruchomiony i mieć wyłączony silnik.


§ 5

Na terenie parkingu zabrania się:

1) używania ognia, w tym palenia papierosów,

2) spożywania alkoholu,

3) przebywania dzieci w wieku poniżej 16 roku życia bez opieki rodziców,

4) mycia i odkurzania pojazdów.


§ 6

1. Opłaty za najem miejsca parkingowego wynosi w miesiącach lipiec-sierpień: online 75 zł (siedemdziesiąt pięć złotych)/na miejscu 80 zł (osiemdziesiąt złotych), pozostałe miesiące online 55 zł (pięćdziesiąt pięć złotych) /na miejscu 60 zł (sześćdziesiąt złotych) za każdą rozpoczętą dobę postoju. Powyższe ceny są cenami brutto zawierającymi obowiązujący podatek VAT w wysokości 23 %.

2. Doba postojowa jest równa dobie hotelowej – rozpoczyna się o godzinie 16:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.


§ 7

1. Wszelkie skargi i wnioski związane z korzystaniem z parkingu należy przesyłać na adres e-mail: recepcja@aqua-resort.pl

2. Aqua Resort oświadcza, że w przypadku nieuwzględnienia reklamacji nie zamierza występować z wnioskiem o wszczęcie procedury pozasądowego rozwiązania sporu oraz odmawia wzięcia udziału w takim postępowaniu (Ustawa z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Dz. U. z 2016 r., poz. 1823.

Regulamin Ogólny Aquaparku

REGULAMIN OGÓLNY AQUAPARKU

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.         Podmiotem zarządzającym obiektem Aquaparku położonym przy ulicy Bosmańskiej 1 w Międzyzdrojach jest spółka pod firmą HM sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie 05-500 przy ulicy Pawiej 7 lok. 96, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 1094353, NIP 1231298655, Regon 361559443, posiadająca kapitał zakładowy 385.000,00 złotych („Zarządca”).

2.         Obiekt Aquaparku jest miejscem przeznaczonym do relaksu, zabawy i rekreacji dla wszystkich gości. Celem niniejszego Regulaminu oraz innych regulaminów ustanawiających zasady korzystania z Obiektu jest zapewnienie bezpieczeństwa ludziom (gościom, pracownikom i innym osobom) oraz mieniu, zapewnienie porządku i czystości w Obiekcie, a także określenie praw i obowiązków Zarządcy oraz Gości, w tym zasad odpowiedzialności.

3.         Korzystanie z Obiektu jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacją jego treści.

 

 

§ 2. DEFINICJE

Dla potrzeb niniejszego Regulaminu i innych przepisów związanych z Aquaparkiem następujące zwroty mają znaczenie określone w niniejszym punkcie:

1)        „

Gość” – oznacza każdą osobę̨, która posiada bilet zakupiony zgodnie z procedurą określoną̨ przez Zarządcę lub uprawioną do wejścia do Obiektu przez Zarządcę na innej podstawie, z wyłączeniem wykonawców robót budowlanych, podwykonawców oraz innych podmiotów świadczących określone usługi na rzecz Zarządcy oraz każdą osobę zameldowaną w hotelu Aqua Resort i korzystającą z Obiektu;

2)        „

Regulamin Obiektu

” – oznacza niniejszy Regulamin, dostępny na terenie Obiektu oraz na stronie internetowej Obiektu;

3)        „Zarządca” – oznacza spółkę pod firmą HM sp. z o.o. siedzibą w Piasecznie.

4)        „Cennik” – oznacza dokument określający m.in. ceny biletów wstępu, oferty specjalne oraz ceny niektórych usług dodatkowych, dostępny w kasach biletowych oraz na stronie internetowej Obiektu;

5)        „Obsługa Obiektu”, „Personel” – oznacza pracowników, przedstawicieli Zarządcy, kierownictwo Zarządcy oraz innych członków obsługi Obiektu;

6)        „Obiekt Aquaparku” lub „Obiekt” – oznacza obiekt znajdujący się̨ przy ulicy Bosmańskiej 1 w Międzyzdrojach i obejmujący budynek oraz przyległe do niego tereny zewnętrzne (w tym parking).

7)        „Strefa” – oznacza strefę̨ rekreacji wodnej, strefę saunarium, strefę fitness i siłowni, strefę wellness & spa.

 

 

§ 3. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU

1.        Obiekt czynny jest codziennie w godzinach od 8.00 do 22.00 w sezonie letnim tj. od czerwca do września oraz w godzinach od 10.00 do 21.00 w sezonie zimowym tj. od października do maja, z wyłączeniem:

a)         dni organizacji imprez rekreacyjnych i zawodów sportowych,

b)        dni świątecznych, tj. Nowy Rok, Święta Wielkanocne, Boże Ciało, Wszystkich Świętych, Boże Narodzenie,

c)         dni wystąpienia ewentualnych awarii oraz przerw konserwacyjno-remontowych.

2.        Informacja o zmianie godzin pracy Obiektu będzie każdorazowo umieszczana przy kasach biletowych.

3.        W uzasadnionych przypadkach Personel Obiektu może czasowo ograniczyć wstęp na teren Obiektu np. ze względu na przekroczenie maksymalnej ilości osób korzystających z Obiektu.

4.        Przed rozpoczęciem wizyty oraz skorzystaniem z Obiektu każda osoba jest zobowiązana do zapoznania się z Regulaminem oraz przestrzegania jego postanowień przez cały okres pobytu na terenie Obiektu. Każdy Gość jest również zobowiązany do przestrzegania:

a)            zakazów i nakazów przedstawianych na tablicach informacyjnych lub znakach umieszczonych na terenie Obiektu,

b)            instrukcji i poleceń Personelu Obiektu, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie Obiektu, w tym poleceniom Ratowników Wodnych pełniących dyżur,

c)            powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Obowiązkiem Gości jest również przestrzeganie regulaminów uzupełniających dotyczących korzystania z poszczególnych stref, infrastruktury i atrakcji (basenów, zjeżdżalni, saun, SPA, strefy fitness itp.)

5.        W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu lub korzystania z jakichkolwiek stref, atrakcji i usług Obiektu, należy zwrócić się do Personelu Obiektu.

 

 

§ 4. ZASADY PŁATNOŚCI

1.        W celu skorzystania z usług Obiektu należy zakupić bilet, posiadać ważny karnet lub być zameldowanym gościem hotelu Aqua Resort. Zakupu biletu można dokonać w kasach biletowych, znajdujących się w hali głównej Obiektu na parterze i II piętrze. Informacje o dostępności poszczególnych stref i atrakcji są umieszczone przy kasach.

2.        Godziny otwarcia określone są w aktualnej ofercie Obiektu. Zrealizowanie ostatniego wejścia na poszczególną strefę możliwe jest najpóźniej 40 min przed jej zamknięciem. Godzina zamknięcia danej strefy, wyznacza moment, w którym Gość zobligowany jest do jej opuszczenia przez kasy wyjściowe lub automaty samoobsługowe. Gość zobowiązany jest do przejścia na teren szatni 20 min przed zamknięciem strefy, na której się znajduje.

3.        Opłata za wybraną ofertę pobierana jest z góry przed wejściem na teren danej strefy, zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku przekroczenia zadeklarowanego czasu pobytu, Gość zobowiązany jest dokonać dopłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.

4.        Czas spędzony w Obiekcie oblicza się od momentu aktywacji transpondera i zatrzymuje się, gdy Gość zwróci transponder przy bramkach wyjściowych opuszczając Obiekt.

5.        Gość zobowiązany jest do przechowywania paragonu lub innego potwierdzenia dokonania zakupu biletu od momentu jego wydania w kasie, aż do chwili opuszczenia Obiektu.

6.        Po dokonaniu płatności Gość otrzymuje transponder (nośnik danych), który pełni funkcję zamka do szafki na odzież.  Transponder umożliwia również korzystanie z dodatkowych atrakcji i usług. Gość korzystając z dodatkowych atrakcji lub usług akceptuję ich cenę oraz zobowiązanie do jej zapłaty poprzez przyłożenie transpondera do odpowiedniego terminala. Gość po zakończeniu korzystania z Obiektu zobowiązany jest do zapłaty kwoty zakodowanej na jego transponderze. Każdy transponder posiada wewnętrzny limit środków podlegających wykorzystaniu. W przypadku osoby dorosłej limit wynosi 500 zł,  w przypadku dzieci i młodzieży od 13 – ego do 18 -ego roku życia wynosi  150 zł. Gość zobowiązany jest do dbania o otrzymany przy wejściu transponder i korzystania z niego wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem określonym w Regulaminie.

7.        Gość ma obowiązek przypiąć transponder, nośnik danych do nadgarstka w sposób zapobiegający jego utracie i nosić go w ten sposób przez cały czas pobytu na terenie Obiektu. Gość obowiązany jest okazać transponder na każde żądanie Personelu Obiektu.

8.        Terminale informacyjne umieszczone na terenie Obiektu pozwalają sprawdzić bieżący stan limitu wydatków na danym transporterze.

9.        Każdy przypadek zgubienia transpondera należy natychmiast zgłosić Personelowi Obiektu. W przypadku zgubienia transpondera pobierana jest opłata równa rzeczywistemu zadłużeniu Gościa, które może zostać ustalone na podstawie wydanego paragonu lub innego potwierdzenia dokonania zakupu biletu. W przypadku braku możliwości weryfikacji rzeczywistego zadłużenia Gościa, pobierana jest opłata w kwocie górnego limitu środków na transponderze odpowiedniego do aktualnej oferty i kategorii wiekowej powiększona o koszt zagubionego transpondera (80 zł)

10.     Zakazuje się przekazywania transpondera osobom trzecim. W przypadku udostępnienia transpondera osobie trzeciej Gość obowiązany jest dokonać płatności za usługi zakodowane na transponderze jak za zrealizowane osobiście.

11.     Płatności za zakupione wewnątrz Obiektu usługi Wellness & Spa, seanse saunowe, gastronomię oraz dopłaty za przekroczony limit czasu, odbywają się przy wyjściu z Obiektu po oddaniu transpondera.

 

§ 5. ZASADY KORZYSTANIA Z SZAFEK

1.        Regulamin określa zasady korzystania z:

a)         szafek znajdujących się w pomieszczeniu szatni/przebieralni Obiektu, nieobjętych monitoringiem, służących do przechowywania rzeczy osobistych o niewielkiej wartości,

b)        szafek depozytowych, znajdujących się w przestrzeniach poza szatniami, objętych stałym monitoringiem, służących do przechowywania rzeczy wartościowych.

2.        Szafki oraz szafki depozytowe znajdujące się w Obiekcie zabezpieczane są na transponder (wydawany w recepcji Obiektu).

3.        Przed skorzystaniem z usług i atrakcji oferowanych w Strefach, Gość zobowiązany jest przebrać się w odpowiedni strój kąpielowy i klapki kąpielowe oraz pozostawić swoje inne ubrania, obuwie i rzeczy w szafce, którą powinien skutecznie i prawidłowo zamknąć przez przyłożenie transpondera.

4.        W szafkach należy bezwzględnie przechowywać wszelkie przedmioty osobiste zgodnie z poniższymi zasadami.

5.        Szafki oraz szafki depozytowe są jedynym miejscem na terenie Obiektu przeznaczonym do przechowywania rzeczy. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gościa poza szafką lub szafką depozytową, z zastrzeżeniem zasad określonych poniżej.

6.        W szafkach można przechowywać wyłącznie przedmioty niezbędne do korzystania z Obiektu tj.: odzież zmienną, kosmetyki przeciętnej wartości, ręcznik, obuwie przeciętnej wartości, itp. Zarządca oświadcza, że szafki na terenie szatni/przebieralni nie są przeznaczone do przechowywania przedmiotów wartościowych i nie posiadają zabezpieczeń gwarantujących zabezpieczenie przedmiotów wartościowych.

7.        Przed wyjściem z szatni/przebieralni należy sprawdzić, czy szafka została prawidłowo zamknięta za pomocą transpondera. Gość zobowiązany jest do zachowania należytej staranności w zakresie zamykania szafki po umieszczeniu tam swoich rzeczy, w przeciwnym wypadku Zarządca Obiektu nie odpowiada za ich utratę lub uszkodzenie. W przypadku nieprawidłowego działania szafki Gość ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym Personel Obiektu, w przeciwnym wypadku Zarządca Obiektu nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy w niej pozostawionych.

8.        Wszelkie rzeczy wartościowe (takie jak: telefon, zegarek, pieniądze, biżuteria, dokumenty itp.) powinny być przechowywane w szafkach depozytowych, znajdujących się  na terenie Obiektu poszczególnych stref, objętych stałym monitoringiem. Zarządca Obiektu oświadcza, że szafki depozytowe są jedynym miejscem na terenie Obiektu, posiadającym dostateczne zabezpieczenie do przechowywania wartościowych rzeczy. W przypadku pozostawienia rzeczy wartościowych poza szafką depozytową, w tym w zwykłej szafce, Zarządca Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub uszkodzenie.

9.        Po umieszczeniu w szafce depozytowej rzeczy wartościowych należy sprawdzić, czy szafka depozytowa została prawidłowo zamknięta. Gość zobowiązany jest do zachowania należytej staranności w zakresie zamykania szafki depozytowej po umieszczeniu tam swoich rzeczy, w przeciwnym razie Zarządca Obiektu nie odpowiada za pozostawione w szafce depozytowej rzeczy. W przypadku nieprawidłowego działania szafki depozytowej Gość ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym personel Obiektu, w przeciwnym wypadku Zarządca Obiektu nie odpowiada za pozostawione w szafce depozytowej rzeczy.

10.     Po zakończeniu korzystania z usług Obiektu szafkę oraz szafkę depozytową należy opróżnić i pozostawić otwartą. Zarządca Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy pozostawionych w szafkach lub szafkach depozytowych po zakończeniu korzystania z usług Obiektu.

 

 

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OBOWIĄZKI GOŚCIA

1.        Przed wejściem na teren Obiektu, Gość jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.

2.        Każda z poszczególnych stref oraz atrakcje i urządzenia znajdujące się na terenie Obiektu posiadają swoją instrukcję i zasady korzystania udostępnione wewnątrz Obiektu lub w widocznym miejscu przy danej strefie, atrakcji lub urządzeniu.

3.        Na teren Obiektu nie mogą wejść osoby:

a)         których zachowanie wskazuje, że są nietrzeźwe, odurzone lub pod wpływem narkotyków, substancji psychotropowych lub innych środków odurzających,

b)        naruszające porządek publiczny, zasady moralności lub stwarzające ryzyko dla siebie lub innych,

c)         zachowujące się agresywnie,

d)        poniżej 13-ego roku życia, chyba że znajdują się pod opieką rodzica lub innego opiekuna prawnego,

e)         z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry,

f)         których zachowanie stanowi zagrożenie dla otoczenia

g)        których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm.

4.        Personel Obiektu jest uprawniony do żądania od osób, o których mowa w ust. 3 powyżej, natychmiastowego opuszczenia Obiektu bez możliwości żądania zwrotu ceny biletu.

5.        Gościom zabrania się stwarzania sytuacji zagrażających bezpieczeństwu innych uczestników, zachowań obscenicznych, wulgarnych lub obraźliwych w stosunku do innych Gości i Personelu Obiektu, a także zakłócania przebiegu zajęć zorganizowanych i zawodów sportowych.

6.        Goście są także zobowiązani do przestrzegania Regulaminu, zakazów i nakazów w formie tablic oraz znaków umieszczonych na terenie Obiektu i zasad bezpieczeństwa, a także poleceń Personelu Obiektu. W przypadku nieprzestrzegania zasad, o których mowa w zdaniu poprzednim, Personel Obiektu jest uprawniony do żądania natychmiastowego opuszczenia Obiektu przez Gościa bez możliwości żądania zwrotu ceny biletu.

7.        Nieprzestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu, wewnętrznych instrukcji, zakazów i nakazów oraz zasad bezpieczeństwa może doprowadzić do wypadków, skutkować odpowiedzialnością przewidzianą w niniejszym regulaminie oraz przepisach powszechnie obowiązujących.

8.        Gość przed skorzystaniem z atrakcji strefy wodnej, strefy saun i spa oraz strefy fitness ma obowiązek skorzystać z natrysków z użyciem środka myjącego (także po skorzystaniu z WC) oraz zdezynfekowania stóp przy pomocy specjalnych urządzeń do dezynfekcji znajdujących się na terenie Obiektu.

9.        Osoby korzystające ze strefy wodnej zobowiązane są do przebrania się w przylegający do ciała strój kąpielowy. Dla kobiet strój kąpielowy jedno lub dwuczęściowy a dla mężczyzn szorty lub kąpielówki o długości maksymalnie do połowy uda. Nie zezwala się na wchodzenie do wody w innych strojach, w szczególności w bieliźnie, kolarkach, spodenkach gimnastycznych lub strojach niezakrywających intymnych części ciała.

10.     Dzieci w wieku do 3-ech lat i inne osoby używające pieluch podczas pobytu w Obiekcie są zobowiązane do noszenia specjalnych pieluch do pływania przeznaczonych do kąpieli.

11.     Wszystkich Gości obowiązuje zakaz podejmowania czynności, które zagrażają utrzymaniu bezpieczeństwa, spokoju i porządku. Należą do nich w szczególności:

a)         korzystanie z usług i atrakcji po spożyciu alkoholu, środków odurzających lub innych podobnie działających substancji, a także ich wnoszenie na teren Obiektu,

b)        spożywanie alkoholu poza wyznaczonymi punktami gastronomicznymi na terenie Obiektu,

c)         wnoszenie własnego jedzenia oraz napojów na teren Obiektu,

d)        wnoszenie urządzeń do przechowywania żywności, szczególności lodówek turystycznych,

e)         palenie tytoniu, e-papierosów z wyjątkiem wydzielonych do tego miejsc,

f)         wprowadzanie zwierząt,

g)        przebywanie w miejscach wyłączonych z ogólnego dostępu,

h)        wnoszenie na teren Obiektu jakichkolwiek przedmiotów niebezpiecznych, w szczególności szklanych opakowań, noży i innych ostrych przedmiotów,

i)          bieganie,

j)          zanieczyszczanie wody w jakikolwiek sposób,

k)        używanie sprzętu i wyposażenia Obiektu do innych celów niż jest przeznaczony, w przypadku niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia lub usunięcia z dotychczasowego miejsca urządzenia, Gość ponosi odpowiedzialność za powstałe szkody,

l)          podejmowanie zachowań mogących wywołać u innych zażenowanie, w szczególności obcowanie płciowe i inne, które mogą zostać potraktowane jako zachowanie nieobyczajne,

m)      przesuwanie oraz umieszczanie leżaków w sposób zakłócający komunikację na terenie Obiektu, w szczególności zastawianie wyjść ewakuacyjnych,

n)        wszczynania fałszywych alarmów.

12.     Osoby, które z powodu niepełnosprawności fizycznej lub umysłowej są niesamodzielne lub potrzebują nadzoru, mogą przebywać w Obiekcie tylko w obecności dorosłego opiekuna. Zasada ta dotyczy również osób cierpiących na omdlenia, skurcze lub epilepsję, a także osób cierpiących na choroby sercowo-naczyniowe lub inne schorzenia zagrażające ich bezpieczeństwu.

13.     Osoby przebywające na terenie Obiektu i naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Obiektu, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń Służby Ratowniczej lub Personelu Obiektu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

14.     Gość zobowiązany jest do korzystania ze wszystkich urządzeń i wyposażenia Obiektu z należytą ostrożnością, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz Regulaminem.

15.     Gość zobowiązany jest przekazać Personelowi Obiektu wszelkie znalezione rzeczy i nie należące do niego przedmioty.

16.     Gość zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Personel Obiektu o wszelkich sytuacjach stanowiących zagrożenie dla osób przebywających w Obiekcie.

17.     Gość powinien pamiętać, że na terenie Obiektu istnieje możliwość poślizgnięcia się, w szczególności na obszarach znajdujących się przy basenach oraz na zjeżdżalniach. Z powyższych powodów zaleca się używanie klapek antypoślizgowych podczas poruszania się po Obiekcie oraz zachowania szczególnej ostrożności.

18.     Korzystanie z basenu zewnętrznego przy złej pogodzie (np. burzy, silnym wietrze, ulewnym deszczu, gradzie i innych zjawiskach atmosferycznych) jest zabronione.

19.     Strefę wodną, saun, spa i fitness należy opuścić najpóźniej 20 min przed zamknięciem danej strefy, niezależnie od godziny wejścia i udać się do szatni.

20.     Skargi/wnioski/opinie składać należy drogą mailową, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.aqua-resort.pl Odpowiedź zostanie przesłana w terminie do 14 (czternastu) dni od daty wpłynięcia skargi/wniosku/opinii.

 

 

§ 7. UPRAWNIENIA ZARZĄDCY OBIEKTU

1.        Zarządca Obiektu lub Obsługa Obiektu ma prawo nie wpuścić na teren Obiektu lub z niego wyprosić osoby nieprzestrzegającego Regulaminu.

2.        Z uwagi na bezpieczeństwo oraz komfort pobytu Gości, wobec osób, które naruszyły wielokrotnie postanowienia niniejszego Regulaminu lub pozostałych instrukcji, może zostać zastosowany czasowy lub stały zakaz wstępu do Obiektu.

3.        W przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszego Regulaminów, pracownicy ochrony Obiektu, w granicach obowiązujących przepisów prawa, są uprawnieni do podjęcia środków przewidzianych w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku w celu zapewnienia bezpieczeństwa. W przypadku zatrzymania danej osoby przez pracowników ochrony Obiektu, zgodnie obowiązującymi przepisami, osoba ta zostanie niezwłocznie przekazana policji.

4.        Personelowi Obiektu przysługuje tzw. prawo gospodarza Obiektu. Osoby znajdujące się na terenie Obiektu są zobowiązane podporządkować się instrukcjom i nakazom Personelu Obiektu.

5.        Obiekt, z wyłączeniem miejsc sanitarnych (przebieralnie, toalety) jest monitorowany, co ma na celu poprawę bezpieczeństwa Gości. Przez wejście na teren Obiektu Gość wyraża zgodę na monitorowanie pobytu w Obiekcie oraz na wykorzystywanie pozyskanych w ten sposób materiałów w kwestiach spornych. Monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych i godności Gościa oraz może być udostępniany organom i instytucjom na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.

6.        Nagrania z kamer przechowywane są w Obiekcie i mogą być wykorzystane w celu zapewnienia bezpieczeństwa na Obiekcie, w tym również w celu pociągnięcia do odpowiedzialności osób nieprzestrzegających obowiązujących w Obiekcie zasad i Regulaminu. Administratorem nagrań jest Zarządca Obiektu. Użytkownikowi Obiektu przysługuje prawo wglądu do nagrań w zakresie dotyczącym jego wizerunku.

 

 

§ 8 ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY WODNEJ

1.        Na terenie strefy wodnej Obiektu znajdują się: baseny (rekreacyjny i zewnętrzny z barem), wodne place zabaw, brodziki oraz jacuzzi.

2.        Na terenie strefy wodnej obowiązuje następująca sygnalizacja dźwiękowa stosowana przez ratowników wodnych:

a)         seria krótkich sygnałów dźwiękowych (gwizdek) – ALARM – wezwanie do natychmiastowego opuszczenia niecki basenowej przez wszystkich użytkowników i podporządkowania się dalszym poleceniom ratowników lub Personelu Obiektu,

b)        długi sygnał dźwiękowy (gwizdek) – zakończenie pracy Obiektu – nakaz natychmiastowego wyjścia z wody,

c)         krótki sygnał dźwiękowy (gwizdek) – nakaz zwrócenia uwagi na komunikat ratownika.

3.        Dozorem ratowników wodnych Obiektu objęte są wszystkie niecki basenowe i atrakcje wodne. Za bezpośredni nadzór i opiekę nad dziećmi odpowiedzialni są ich opiekunowie.

4.        Zabrania się:

a)         skoków do basenów,

b)        wieszania się na drabinkach, drążkach, linach urządzeniach i elementach wyposażenia Obiektu do tego nie przeznaczonych,

c)         wpychania lub wrzucania innych osób do basenu,

d)        wprowadzania na teren hali basenowej wózków dziecięcych, należy pozostawić je szatni głównej w wyznaczonym do tego miejscu,

e)         przebywania podczas wyładowań atmosferycznych w basenie, wannie zewnętrznej,

f)         wchodzenia do wody wbrew zakazowi ratowników, przy braku dyżuru ratowników oraz w czasie prowadzenia akcji ratowniczej.

5.        Goście korzystający z pomocniczego sprzętu pływackiego i sprzętu do rekreacji w wodzie zobowiązani są po zakończonym korzystaniu do złożenia go w miejscu do tego przeznaczonym.

6.        Osoby niszczące sprzęt lub urządzenia znajdujące się na terenie Obiektu ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody, które wyrządziły. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich rodzice lub prawni opiekunowie

7.        Ze zjeżdżalni wodnych mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe, w pełni sprawne ruchowo i umiejące pływać.

8.        Gość jest zobowiązany do korzystania ze zjeżdżalni i niecek basenowych zgodnie z ich instrukcjami oraz Regulaminem i wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.

9.        Zjeżdżalnie są sprzętem sportowym, a ich użycie wiąże się ze szczególnym ryzykiem związanym z aktywnością sportową, które podejmuje Gość w przypadku decyzji o skorzystaniu ze zjeżdżalni. W związku z powyższym, istnieje ryzyko uszkodzeń ciała lub kontuzji, nawet podczas korzystania z urządzenia przetestowanego i konserwowanego zgodnie ze standardami oraz przy stosowaniu się do instrukcji zawartych na tablicach informacyjnych.

10.     Goście są zobowiązani przestrzegać zamieszczonych instrukcji bezpieczeństwa i informacji umieszczonych na tablicach informacyjnych.

11.     Korzystanie ze zjeżdżalni przez osoby, których wzrost lub masa ciała nie mieszczą się w limitach wskazanych na tablicach informacyjnych lub wbrew instrukcjom wydawanym przez Personel Obiektu jest zabronione i grozi wypadkiem.

12.     Zjeżdżalnie mogą być używane przez kolejnego Gościa po zwolnieniu strefy zjazdu przez poprzedniego Gościa.

13.     Goście muszą opuścić strefę wyjścia ze zjeżdżalni natychmiast po zjechaniu.

14.     W obszarze zjeżdżalni i niecek basenowych dzieci w wieku do 13 lat powinni być pod stałym nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego.

15.     Goście korzystający ze zjeżdżalni powinni dbać o to, aby nie powodować sytuacji stwarzających ryzyko dla siebie oraz innych Gości korzystających ze zjeżdżalni, a w szczególności zabronione jest:

a)         przybieranie pozycji ślizgowej podczas zjazdu innej niż wskazana w instrukcji,

b)        obracanie się do przodu/tyłu podczas zjazdu,

c)         zjeżdżanie jednocześnie z innymi Gośćmi,

d)        zatrzymywanie się w strefie zjazdu lub strefie wyjściowej ze zjeżdżalni,

e)         wspinanie się na zjeżdżalnię od dołu,

f)         stawanie wewnątrz zjeżdżalni,

g)        bieganie po schodach prowadzących do zjeżdżalni,

h)        zjeżdżanie w biżuterii, wszelkiego rodzaju zegarkach, naszyjnikach, z kamerami do rejestrowania wideo.

16.     Przed skorzystaniem z atrakcji zaleca się zdjęcie okularów korekcyjnych, okularów pływackich, masek do nurkowania, zegarków, łańcuszków, kolczyków i innych podobnych przedmiotów, które mogą doprowadzić do skaleczeń lub innych obrażeń ciała albo do uszkodzenia zjeżdżalni i pozostawienie ich w szafkach lub szafkach depozytowych.

17.     Noszenie okularów i szkieł kontaktowych odbywa się na własne ryzyko Gościa. W przypadku przebywania na terenie Obiektu w okularach korekcyjnych, okulary te muszą być umocowane w sposób uniemożliwiający ich spadnięcie.

 

 

§ 9. ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY SAUN

1.        Korzystanie ze strefy saun jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 17 roku życia oraz osób zdrowych. Wchodząc do strefy saunarium Gość potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na korzystanie z tej formy rekreacji.

2.        Wstępu do saun zabrania się w szczególności osobom z:

a)   będącym pod wpływem alkoholu, pod wpływem środków psychotropowych lub innych środków odurzających,

b)   zakaźnymi chorobami skóry,

c)   infekcjami,

d)   infekcją wirusową (np. grypą) lub bakteryjną,

e)   gruźlicą,

f)    chorobami przejawiającymi się nagłymi atakami, np. epilepsją,

g)   w okresie trzech pierwszych miesięcy po przebytym udarze,

h)   zapaleniem żył,

i)    z zaburzeniami układu krążenia.

UWAGA: kobiety w trakcie menstruacji oraz kobiety w ciąży nie powinny korzystać z saun oraz łaźni, ponieważ stanowi to ryzyko dla ich zdrowia.

3.        Każdy Gość korzystający ze strefy saun musi posiadać klapki, ręcznik lub pareo. Strefa saun jest strefą bez tekstylną. Oznacza to, że osoby wchodzące do tego obszaru powinny zdjąć strój kąpielowy i okryć się ręcznikiem. Zabrania się przebywania nago w ciągach komunikacyjnych i w strefie wypoczynku. Dopuszcza się przebywanie nago w kabinach saunowych i łaźni parowej pod warunkiem okrycia miejsc intymnych. Klapki oraz szlafroki należy zostawić przed wejściem do kabiny saun lub łaźni. W saunach ze względów higienicznych całe ciało w tym stopy powinno znajdować się na ręczniku tak aby żadna część ciała nie stykała się z deskami.

4.        Na teren Saun zabrania się wnoszenia i używania telefonów komórkowych oraz urządzeń rejestrujących.

5.        Obsługą saun i znajdujących się w nich urządzeń może zajmować się jedynie Personel Obiektu.

6.        Nie wolno stosować żadnych własnych płynów, emulsji, olejków czy innych substancji do kąpieli parowej oraz w saunach, a także dotykać instalacji doprowadzającej ciepło.

7.        Zakazuje się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (np. ręczników, parea) w pobliżu pieca, ani na nim.

8.        W strefie saun zabronione jest wnoszenie i spożywanie własnego jedzenia.

9.        W celu zapewnienia higieny Gość ma obowiązek wziąć prysznic przed wejściem do sauny oraz po skorzystaniu z niej. Przed wejściem do sauny należy zdjąć biżuterię z metalu (np. złoto, srebro).

10.     Seanse saunowe mogą być wykonywane wyłącznie przez osobę uprawnioną. Zasady udziału w ceremoniach saunowych, seansach specjalnych i wieczorach saunowych:

a)         ceremonia saunowa – jest to zabieg w saunie suchej z użyciem specjalnie przygotowanych substancji zapachowych (np. olejki, koncentraty, żywice) z udziałem saunamistrza do rozprowadzenia pary i ciepłego powietrza po kabinie sauny. Uczestnictwo w ceremonii jest uzależnione od kolejności wejść,

b)        ceremonie specjalne – zaawansowany zabieg w saunie suchej lub łaźni parowej z użyciem specjalnych substancji zapachowych (olejki, koncentraty, żywice) z udziałem saunamistrza do rozprowadzenia pary i ciepłego powietrza po kabinie sauny z dodatkowym użyciem kosmetyków. Seans jest dodatkowo płatny,

c)         wieczory saunowe – to rodzaj kilkugodzinnej ceremonii saunowej, prowadzonej przez saunamistrza, który czuwa nad komfortem i bezpieczeństwem uczestników. Wieczory saunowe są tematyczne, dlatego saunamistrz w czasie ceremonii w saunie suchej przedstawia historie związane z myślą przewodnią imprezy. Dodatkowo pomiędzy seansami w saunie parowej można skorzystać z peelingu oraz kosmetyków. Do dyspozycji Gości w czasie wieczorów saunowych są również przekąski przygotowane przez Personel Obiektu. Czas trwania wieczoru saunowego – do 4 (czterech) godzin. Wieczór saunowy jest imprezą wyłącznie dla osób pełnoletnich. Ilość miejsc ograniczona, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.

 

 

§ 10. ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY FITNESS

1.         Korzystanie z siłowni jest możliwe po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem.

2.         Siłownia czynna jest codziennie od godziny 8:00 do godziny 20:00.

3.         Siłownia jest dostępna dla Gości hotelowych w ramach opłaty uiszczonej za pobyt i tylko w czasie obowiązywania opłaconej doby hotelowej oraz dla osób zewnętrznych po uprzednim uiszczonej opłacie określonej w cenniku.

4.         Prawo do samodzielnego korzystania z siłowni mają Goście oraz Klienci indywidualni, którzy ukończyli 18 lat. Dzieci i młodzież w wieku poniżej 18 lat zobowiązani są do korzystania z siłowni pod opieką rodzica lub opiekuna prawnego.

5.         Na siłowni obowiązuje strój sportowy oraz zmienne obuwie sportowe.

6.         Przed rozpoczęciem treningu Gość zobowiązany jest zdezynfekować ręce płynem do dezynfekcji.

7.         Zabrania się wnoszenia i spożywania żywności i napojów, z wyjątkiem wody.

8.         Na terenie siłowni zabrania się:

a)         biegania (nie dotyczy bieżni),

b)        używania urządzeń oraz sprzętu treningowego w sposób nie zgodny z ich przeznaczeniem,

c)         wnoszenia przedmiotów stanowiących zagrożenie dla zdrowia użytkowników (tj. w szczególności ostrych narzędzi, szklanych opakowań, puszek etc.),

d)        wstępu i przebywania przez osoby znajdujące się w stanie wskazującym na spożycie napojów alkoholowych lub będących pod wpływem substancji odurzających i psychotropowych,

e)         niszczenia rzeczy stanowiących wyposażenie siłowni,

f)         zaśmiecania i zanieczyszczania pomieszczeń,

g)        palenia tytoniu,

h)        wnoszenia przedmiotów utrudniających komunikację w Obiekcie.

9.         Gość zobowiązany jest do wytarcia sprzętu treningowego przy pomocy znajdujących się na terenie siłowni ręczników jednorazowych oraz płynu do dezynfekcji po jego każdorazowym użyciu.

10.      Goście zobowiązani są do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu udostępnionego w strefie fitness w sposób zgodny z ich przeznaczeniem. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek działania Gościa i z jego winy, w szczególności polegające na korzystaniu ze sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, w tym w sposób niezgodny z instrukcjami obsługi lub wskazaniami Personelu Obiektu.

11.      Goście ponoszą odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu i maszyn treningowych z ich winy, w szczególności wynikających z niezapoznania się przez Gościa z instrukcją działania sprzętu i maszyn lub nieprawidłowym korzystaniu.

 

 

§ 11. ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY SPA

1.        Przed skorzystaniem ze strefy spa każdy Gość powinien zapoznać się regulaminem znajdującym się w recepcji. Korzystanie z usług jest równoznaczne z akcepcją niniejszego Regulaminu.

2.        Zaleca się rezerwację zabiegów z kilkudniowym wyprzedzeniem.

3.        Zaleca się aby Gość przyszedł co najmniej 10 minut przed planowanym rozpoczęciem zabiegu. Jeśli pojawi się z opóźnieniem, zabieg może zostać skrócony bez możliwości obniżenia jego ceny. W przypadku przybycia z opóźnieniem Personel Obiektu ma prawo odmówić wykonania zabiegu.

4.        W celu zarezerwowania zabiegu trzeba podać imię, nazwisko, numer pokoju lub numer kontaktowy.

5.        Strefa SPA jest miejscem relaksu i odprężenia. Dlatego na terenie strefy SPA obowiązuje nakaz zachowania ciszy i nieużywania telefonów komórkowych.

6.        W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, należy poinformować Recepcję Spa.

7.        Osoby mające nieukończone 16 lat mogą korzystać z usług strefy SPA oraz przebywać na terenie SPA wyłącznie za zgodą rodziców bądź prawnych opiekunów.

8.        Korzystanie z usług strefy SPA wymaga uprzedniego wypełnienia i podpisania ankiety zdrowotnej. Jest to równoznaczne ze złożeniem przez Gościa oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania zabiegu oraz że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu. Personel Obiektu w razie stwierdzenia jakichkolwiek przeciwskazań do wykonania zabiegu może odmówić jego przeprowadzenia.

9.        Zarządca zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu osobom pod wpływem alkoholu, pod wpływem środków psychotropowych lub innych środków odurzających oraz przerwania zabiegu w przypadku niestosownego zachowania się Gościa.

10.     Goście korzystający z usług strefy SPA rozliczają się za usługi bezpośrednio po wykonaniem zabiegu w Recepcji SPA.

 

 

Regulamin basenu rekreacyjnego wewnętrznego

REGULAMIN BASENU REKREACYJNEGO (wewnętrzny)

  1. Basen rekreacyjny wewnętrzny jest integralną częścią Aquaparku i obowiązują w niej przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu oraz niniejszego Regulaminu.
  2. Basen rekreacyjny wewnętrzny jest strefą przeznaczoną dla osób nieumiejących i umiejących pływać.
  3. Każda osoba korzystająca z basenu ma obowiązek zapoznania się z jego Regulaminem.


  1. W niecce basenu rekreacyjnego wewnętrznego  znajdują się następujące atrakcje wodne:
  2. masażer karku wąski,


  1. masażer karku szeroki,


  1. kabiny masażu powietrznego,


  1. leżanki z masażerem powietrznym,


  1. rwąca rzeka

  2. inne
  3. Atrakcje wodne włączają i wyłączają się automatycznie,
  4. Maksymalna głębokość w basenie rekreacyjnym wynosi 1,2 m.
  5. Dzieci do lat 13 mogą korzystać z basenu rekreacyjnego wewnętrznego wyłącznie pod stałym nadzorem rodziców lub dorosłych opiekunów.
  6. Grupy zorganizowane mogą korzystać z basenu rekreacyjnego wewnętrznego wyłącznie pod stałym nadzorem opiekuna/ów grupy po uprzednim zapoznaniu się regulaminem dla grup zorganizowanych.
  7. Wchodzić do basenu rekreacyjnego wewnętrznego oraz wychodzić z niego można jedynie w miejscach do tego wyznaczonych.
  8. Zakazane jest podejmowanie czynności, zagrażających utrzymaniu bezpieczeństwa, spokoju i porządku.

Należą do nich w szczególności:

  1. wchodzenie do wody wbrew zakazowi ratowników, przy braku dyżuru służby ratowniczej oraz w czasie prowadzenia akcji ratowniczej,


  1. przebywanie w stanie wskazującym na stan nietrzeźwości lub pod wpływem środka odurzającego,


  1. używanie strojów i przedmiotów w sposób widoczny, zabrudzonych, lub które mogą wchodzić w reakcje chemiczne z wodą,


  1. wnoszenia oraz używania dużych przedmiotów pływających utrudniających widoczność dna i lustra wody,


  1. nurkowanie oraz skakanie do wody bez zgody lub wbrew zakazowi ratownika,


  1. wnoszenie opakowań szklanych, puszek, ostrych narzędzi, broni oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,


  1. bieganie, popychanie i wrzucanie do wody, krzyczenie oraz zachowywanie się w sposób zagrażający bezpieczeństwu własnemu oraz innych użytkowników obiektu,


  1. wpływania pod konstrukcję leżanek z masażerem powietrznym,

  2. wrzucanie do wody jakichkolwiek przedmiotów,
  3. wykonywanie ćwiczeń gimnastycznych na drabinkach wejściowych i poręczach,
  4. wchodzenie i wychodzenie z basenów poza miejscami do tego przeznaczonymi (drabinki, schody),
  5. wchodzenie na stanowiska ratownicze oraz używanie sprzętu ratowniczego poza sytuacjami wypadkowymi,
  6. zaśmiecanie i zanieczyszczanie pomieszczeń oraz niecek basenowych,
  7. używanie mydła i środków chemicznych na terenie hali basenowej,
  8. niszczenie urządzeń i wyposażenia obiektu,
  9. przemieszczanie wyposażenia ruchomego bez zgody ratowników lub personelu,
  10. wszczynanie fałszywych alarmów u/lub bezpodstawnie używanie systemu ewakuacyjnego, alarmowego bądź przeciwpożarowego,
  11. wnoszenie sprzętu muzycznego i grającego,
  12. palenie wyroby tytoniowe oraz papierosów elektronicznych,
  13. żucie gumy i spożywanie pokarmów na hali basenowej, pomieszczeniach przebieralni i natrysków, z wyłączeniem miejsc oznaczonych,
  14. pozostawianie klapek basenowych w strefach komunikacji i przelewów basenowych,
  15. wprowadzanie zwierząt, pojazdów (rolek, rowerów, desek, wózków) oraz przedmiotów utrudniających komunikację w obiekcie,
  16. wchodzenie na murki okalające basen, rzeźby, balustrady, kwietniki, liny dzielące sekcje oraz inne elementy konstrukcyjne i urządzenia do tego nieprzeznaczone,
  17. załatwianie potrzeb fizjologicznych poza WC.
  18. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Aquaparku.
  19. Obiekt ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez Gościa w czasie korzystania z atrakcji, wyłącznie jeśli szkoda powstała w wyniku zaniedbań Obiektu związanych z korzystaniem przez Gościa z atrakcji.
  20. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem siły wyższej oraz za szkody wynikające z przyczyn leżących po stronie poszkodowanego lub osoby trzeciej, w tym wynikających z nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu.
  21. Gość odpowiada w szczególności za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem przez niego niniejszego Regulaminu lub Ogólnego Regulaminu Obiektu.
  22. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z odpowiedzialności za szkody, urazy ciała powstałe w wyniku jego nieprzestrzegania.
  23. Obiekt zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu z powodu awarii, dezynfekcji basenów lub innych zdarzeń niezależnych od Obiektu w przypadku, gdy ich nie wyłączenie zagrażałoby zdrowiu i bezpieczeństwu ich Użytkowników.
  24. Wszystkie osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego Regulaminu będą usuwane z basneu rekreacyjnego, a w wypadku ciężkich naruszeń również z terenu Aquaparku bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych kosztów pobytu.
  25. Polecenia Ratowników Wodnych oraz Personelu Obiektu, w zakresie korzystania z basenu rekreacyjnego wewnętrznego i mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku, są nadrzędne wobec niniejszego Regulaminu.
  26. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu, a decyzję podejmuje Zarządzający Obiektem.


Regulamin wanny z hydromasażem zewnętrznej

REGULAMIN WANNY Z HYDROMASAŻEM (zewnętrzne) 

1.    Wanna z hydromasażem (dalej jako „Wanna") jest integralną częścią̨ Obiektu i w trakcie korzystania z obowiązują przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.

2.    Przed wejściem do Wanny należy zapoznać́ się̨ z jej Regulaminem oraz przeciwwskazaniami do korzystania z kąpieli.

3.    Wanna jest przeznaczona dla wszystkich Gości Obiektu.

4.    Przed przystąpieniem do kąpieli w Wannie należy umyć́ całe ciało pod prysznicem mydłem i spłukać wodą.

5.    Przed wejściem do Wanny należy bezwzględnie zdjąć́ obuwie oraz biżuterię.

6.    Z Wanny mogą̨ korzystać́ tylko osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią̨ przeciwwskazań́ do korzystania z tego urządzenia.

7.    Osoby z dysfunkcjami układu krążenia, układu oddechowego, neurologicznymi, gastrycznymi oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z Wanny ze szczególną ostrożnością i po konsultacji lekarskiej.

8.    Zabrania się korzystania z Wanny osobom chorym na choroby zakaźne, z zewnętrznymi widocznymi schorzeniami dermatologicznymi lub z opatrunkami.

9.    Dzieci do ukończenia 13. roku życia mogą korzystać z Wanny wyłącznie pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

9.    Nie wolno korzystać́ z Wanny, będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

10. Instrukcja korzystania z Wanny:

1)   wejście/wyjście do Wanny powinno odbywać się z zachowaniem szczególnej ostrożności;

2)   pierwszeństwo ma osoba wychodząca z Wanny;

3)   w Wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 8 osób;

4)   zaleca się pobyt w Wannie nie dłuższy niż 15 minut;

5)   kąpiel w Wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej;

6)   osobom przebywającym w Wannie zabrania się:

-     powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób korzystających z Wanny;

-     użytkowania Wanny, gdy dostęp do niej jest wyłączony;

-     wpychania osób do Wanny;

-     wnoszenia do Wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji

chemicznych, np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.;

-     zanurzania głowy i twarzy;

-     nurkowania i wstrzymywania oddechu pod wodą;

-     manipulowania przy dyszach i pokrętłach;

-     wylewania wody z wanny.

11. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

12. Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

13. W przypadku wyładowań atmosferycznych obowiązuje całkowity zakaz korzystania z Wanny oraz nakaz bezwzględnego stosowania się do poleceń Służby Ratowniczej oraz Personelu Obiektu .

14. Gość ma obowiązek stosowania się do poleceń Ratowników Wodnych oraz Personelu Obiektu w zakresie korzystania z Wanny, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Obiekcie.

15. Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Wanny, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń służby ratowniczej lub Personelu Obiektu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

16. Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Wanny lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.
















Regulamin brodzika dla maluchów wewnętrznego

REGULAMIN BRODZIKA DLA MALUCHÓW (wewnętrznego) 

1.    Brodzik dla dzieci wraz z umieszczonymi w nim atrakcjami wodnymi (dalej jako „Brodzik”) jest integralną częścią Obiektu i obowiązują w nim przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.


2.    

Każda osoba korzystająca z Brodzika zobowiązana jest do zapoznania się z jego Regulaminem.

3.    

Głębokość Brodzika wynosi od

0,15 m do 0,30 m.


4.    Brodzik dostępny jest wyłącznie dla dzieci do 6. roku życia oraz pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

5.    Opiekun zobowiązany jest do bezwzględnego nadzorowania dziecka podczas korzystania z Brodzika i jego atrakcji wodnych oraz przebywania w takiej odległości od lustra wody, która umożliwia obserwowanie dziecka oraz z której opiekun jest widoczny dla dziecka. Jeśli bezpieczeństwo dziecka tego wymaga opiekun powinien pozostawać z nim w stałym kontakcie fizycznym.

6.    Dzieci do 3. roku życia korzystają z brodzika w pieluchomajtkach do kąpieli.

7.    Użytkownikom Brodzika zabrania się:

1)   zachowań mogących uszkodzić urządzenia Brodzika;

2)   powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób;

3)   załatwiania potrzeb fizjologicznych poza WC;

4)   biegania, popychania innych osób oraz wpychania ich do Brodzika;

5)   wskakiwania do wody z rozbiegu;

6)   wchodzenia i wspinania się na atrakcje wodne, murki, kwietniki oraz inne elementy konstrukcyjne, które nie są do tego przeznaczone;

7)   wnoszenia do Brodzika oraz spożywania żywności i napojów;

8)   wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów.


8.    

Opiekun korzystający ze zjeżdżalni oraz pozostałych atrakcji znajdujących się na terenie Brodzika ma obowiązek zapoznania się z ich regulaminem oraz z tablicami informacyjnymi w celu przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku.

9.    

Użytkownikom zjeżdżalni zabrania się:

1)   zmuszania dziecka do wykonywania ślizgu;

2)   wykonywania ślizgu parami lub w grupie, w tym z dziećmi;

3)   wykonywania ślizgu w niestandardowych (nietypowych) strojach kąpielowych, tzn. posiadających cekiny, zamki błyskawiczne, klamry, guziki itp.;

4)   wykonywania ślizgu w biżuterii lub z innymi przedmiotami mogącymi doprowadzić do uszkodzenia ciała;

5)   wspinania się po zjeżdżalni w kierunku startu;

6)   wskakiwania do zjeżdżalni z rozbiegu;

7)   wszystkich innych czynności zagrażających życiu i bezpieczeństwu własnemu, jak i bezpieczeństwu innych osób;

8)   zatrzymywania się oraz wstawania w trakcie ślizgu na zjeżdżalni.

10

Ślizg na zjeżdżalni należy wykonać w pozycji siedzącej, nogami w kierunku zjazdu. Pozycję tę należy zachować przez cały czas zjazdu. Po wykonaniu ślizgu należy niezwłocznie opuścić miejsce lądowania w Brodziku.

11. 

Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

12. 

Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

13. 

Użytkownik/Gość ma obowiązek stosowania się do poleceń ratowników wodnych oraz Personelu w zakresie korzystania z Brodzika, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Obiekcie.

14

Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Brodzika, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń Służby Ratowniczej lub Personelu Obiektu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

15. Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Brodzika lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.

Regulamin wanny z hydromasażem wewnętrznej

REGULAMIN WANNY Z HYDROMASAŻEM (wanny wewnętrzne) 

1.    Wanna z hydromasażem (dalej jako „Wanna") jest integralną częścią̨ Obiektu i w trakcie korzystania z obowiązują przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.

2.    Przed wejściem do Wanny należy zapoznać́ się̨ z jej Regulaminem oraz przeciwwskazaniami do korzystania z kąpieli.

3.    Wanna jest przeznaczona dla wszystkich Gości Obiektu.

4.    Przed przystąpieniem do kąpieli w Wannie należy umyć́ całe ciało pod prysznicem mydłem i spłukać wodą.

5.    Przed wejściem do Wanny należy bezwzględnie zdjąć́ obuwie oraz biżuterię.

6.    Z Wanny mogą̨ korzystać́ tylko osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią̨ przeciwwskazań́ do korzystania z tego urządzenia.

7.    Osoby z dysfunkcjami układu krążenia, układu oddechowego, neurologicznymi, gastrycznymi oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z Wanny ze szczególną ostrożnością i po konsultacji lekarskiej.

8.    Zabrania się korzystania z Wanny osobom chorym na choroby zakaźne, z zewnętrznymi widocznymi schorzeniami dermatologicznymi lub z opatrunkami.

9.    Dzieci do ukończenia 13. roku życia mogą korzystać z Wanny wyłącznie pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

9.    Nie wolno korzystać́ z Wanny, będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

10. Instrukcja korzystania z Wanny:

1)   wejście/wyjście do Wanny powinno odbywać się z zachowaniem szczególnej ostrożności;

2)   pierwszeństwo ma osoba wychodząca z Wanny;

3)   w Wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 8 osób;

4)   zaleca się pobyt w Wannie nie dłuższy niż 15 minut;

5)   kąpiel w Wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej;

6)   osobom przebywającym w Wannie zabrania się:

-     powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób korzystających z Wanny;

-     użytkowania Wanny, gdy dostęp do niej jest wyłączony;

-     wpychania osób do Wanny;

-     wnoszenia do Wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji

chemicznych, np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.;

-     zanurzania głowy i twarzy;

-     nurkowania i wstrzymywania oddechu pod wodą;

-     manipulowania przy dyszach i pokrętłach;

-     wylewania wody z wanny.

11. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

12. Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

13. Gość ma obowiązek stosowania się do poleceń Ratowników Wodnych oraz Personelu Obiektu w zakresie korzystania z Wanny, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Obiekcie.

14. Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Wanny, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń służby ratowniczej lub Personelu Obiektu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

15. Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Wanny lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.


Regulamin wodnego placu zabaw dla dzieci zewnętrznego

REGULAMIN KORZYSTANIA Z WODNEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI (zewnętrzny) 

1.    Wodny Plac Zabaw dla dzieci wraz z umieszczonymi w nim atrakcjami wodnymi (dalej jako „Wodny Plac Zabaw”) jest integralną częścią Obiektu i obowiązują w nim przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.

2.    Każda osoba korzystająca z Wodnego Placu Zabaw zobowiązana jest do zapoznania się z jego Regulaminem.

3.    Głębokość wody w Wodnym Placu Zabaw wynosi od 1 cm do 2 cm.

4.    Wodny Plac Zabaw dostępny jest wyłącznie dla dzieci do 13. roku życia oraz

pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

5.    Opiekun zobowiązany jest do bezwzględnego nadzorowania dziecka podczas korzystania z Wodnego Placu Zabaw oraz przebywania w takiej odległości od niego, która umożliwia obserwowanie dziecka oraz z której opiekun jest widoczny dla dziecka.

6.    Opiekun korzystający z Wodnego Placu Zabaw oraz z pozostałych atrakcji znajdujących się w nim ma obowiązek zapoznania się z ich regulaminem oraz z tablicami informacyjnymi w celu przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku.


7.    Dzieci do 3. roku życia

korzystają z Wodnego Placu Zabaw w pieluchomajtkach do kąpieli.

8.    Użytkownikom Wodnego Placu Zabaw zabrania się:

1)   zachowań mogących uszkodzić urządzenia Wodnego Placu Zabaw;

2)   powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób;

3)   załatwiania potrzeb fizjologicznych poza WC;

4)   biegania, popychania innych osób oraz wpychania ich do Wodnego Placu Zabaw;

5)   wskakiwania do wody z rozbiegu;

6)   wchodzenia i wspinania się na atrakcje wodne, murki, kwietniki oraz inne elementy konstrukcyjne, które nie są do tego przeznaczone;

7)   wnoszenia do Wodnego Placu Zabaw oraz spożywania żywności i napojów;

8)   wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów;

9)   biegania wokół Wodnego Placu Zabaw.

9.    Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

10. W przypadku wyładowań atmosferycznych obowiązuje całkowity zakaz korzystania z Wodnego Placu Zabaw oraz nakaz bezwzględnego stosowania się do poleceń Służby Ratowniczej oraz Personelu Obiektu .

11. Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

12. Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Wodnego Placu Zabaw, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń Służby Ratowniczej lub Personelu Obiektu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

13. Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Wodnego Placu Zabaw lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

14. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.

Regulamin brodzika dla dzieci zewnętrznego

REGULAMIN BRODZIKA DLA DZIECI (zewnętrznego)

1. Brodzik dla dzieci wraz z umieszczonymi w nim atrakcjami wodnymi (dalej jako „Brodzik”) jest integralną częścią Obiektu i obowiązują w nim przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Każda osoba korzystająca z Brodzika zobowiązana jest do zapoznania się z jego Regulaminem.

3. Głębokość Brodzika wynosi 0,15 m do 0,30 m.

4. Brodzik dostępny jest wyłącznie dla dzieci od 3 do 12 roku życia oraz pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

5. Opiekun zobowiązany jest do bezwzględnego nadzorowania dziecka podczas korzystania z Brodzika i jego atrakcji wodnych oraz przebywania w takiej odległości od lustra wody, która umożliwia obserwowanie dziecka oraz z której opiekun jest widoczny dla dziecka. Jeśli bezpieczeństwo dziecka tego wymaga opiekun powinien pozostawać z nim w stałym kontakcie fizycznym.

6. Użytkownikom Brodzika zabrania się:

1) zachowań mogących uszkodzić urządzenia Brodzika;

2) powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób;

3) załatwiania potrzeb fizjologicznych poza WC;

4) biegania, popychania innych osób oraz wpychania ich do Brodzika;

5) wskakiwania do wody z rozbiegu;

6) wchodzenia i wspinania się na atrakcje wodne, murki, kwietniki oraz inne elementy konstrukcyjne, które nie są do tego przeznaczone;

7) wnoszenia do Brodzika oraz spożywania żywności i napojów;

8) wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów.

8. Opiekun korzystający ze zjeżdżalni oraz pozostałych atrakcji znajdujących się na terenie Brodzika ma obowiązek zapoznania się z ich regulaminem oraz z tablicami informacyjnymi w celu przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku.

9. Użytkownikom zjeżdżalni zabrania się:

1) zmuszania dziecka do wykonywania ślizgu;

2) wykonywania ślizgu parami lub w grupie, w tym z dziećmi;

3) wykonywania ślizgu w niestandardowych (nietypowych) strojach kąpielowych, tzn. posiadających cekiny, zamki błyskawiczne, klamry, guziki itp.;

4) wykonywania ślizgu w biżuterii lub z innymi przedmiotami mogącymi doprowadzić do uszkodzenia ciała;

5) wspinania się po zjeżdżalni w kierunku startu;

6) wskakiwania do zjeżdżalni z rozbiegu;

7) wszystkich innych czynności zagrażających życiu i bezpieczeństwu własnemu, jak i bezpieczeństwu innych osób;

8) zatrzymywania się oraz wstawania w trakcie ślizgu na zjeżdżalni.

10. Ślizg na zjeżdżalni należy wykonać w pozycji siedzącej, nogami w kierunku zjazdu. Pozycję tę należy zachować przez cały czas zjazdu. Po wykonaniu ślizgu należy niezwłocznie opuścić miejsce lądowania w Brodziku.

11. W przypadku wyładowań atmosferycznych obowiązuje całkowity zakaz korzystania z Brodzika oraz nakaz bezwzględnego stosowania się do poleceń Służby Ratowniczej oraz Personelu Obiektu .

12. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

13. Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

14. Użytkownik/Gość ma obowiązek stosowania się do poleceń ratowników wodnych oraz Personelu w zakresie korzystania z Brodzika, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Obiekcie.

15. Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Brodzika, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń służby ratowniczej lub Personelu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

16. Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Brodzika lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.





Regulamin brodzika dla dzieci wewnętrznego

REGULAMIN BRODZIKA DLA DZIECI (wewnętrznego) 

1.    Brodzik dla dzieci wraz z umieszczonymi w nim atrakcjami wodnymi (dalej jako „Brodzik”) jest integralną częścią Obiektu i obowiązują w nim przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.


2.    

Każda osoba korzystająca z Brodzika zobowiązana jest do zapoznania się z jego Regulaminem.

3.    

Głębokość Brodzika wynosi 0,15 m do 0,30 m.

4.    

Brodzik dostępny jest wyłącznie dla dzieci od 6 do 12 roku życia oraz pod stałą opieką i nadzorem opiekuna – osoby pełnoletniej z wykupionym biletem wstępu.

5.    

Opiekun zobowiązany jest do bezwzględnego nadzorowania dziecka podczas korzystania z Brodzika i jego atrakcji wodnych oraz przebywania w takiej odległości od lustra wody, która umożliwia obserwowanie dziecka oraz z której opiekun jest widoczny dla dziecka. Jeśli bezpieczeństwo dziecka tego wymaga opiekun powinien pozostawać z nim w stałym kontakcie fizycznym.

6.    Użytkownikom Brodzika zabrania się:

1)   zachowań mogących uszkodzić urządzenia Brodzika;

2)   powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu innych osób;

3)   załatwiania potrzeb fizjologicznych poza WC;

4)   biegania, popychania innych osób oraz wpychania ich do Brodzika;

5)   wskakiwania do wody z rozbiegu;

6)   wchodzenia i wspinania się na atrakcje wodne, murki, kwietniki oraz inne elementy konstrukcyjne, które nie są do tego przeznaczone;

7)   wnoszenia do Brodzika oraz spożywania żywności i napojów;

8)   wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów.


8.    

Opiekun korzystający ze zjeżdżalni oraz pozostałych atrakcji znajdujących się na terenie Brodzika ma obowiązek zapoznania się z ich regulaminem oraz z tablicami informacyjnymi w celu przekazania zasad bezpieczeństwa dziecku.

9.    

Użytkownikom zjeżdżalni zabrania się:

1)   zmuszania dziecka do wykonywania ślizgu;

2)   wykonywania ślizgu parami lub w grupie, w tym z dziećmi;

3)   wykonywania ślizgu w niestandardowych (nietypowych) strojach kąpielowych, tzn. posiadających cekiny, zamki błyskawiczne, klamry, guziki itp.;

4)   wykonywania ślizgu w biżuterii lub z innymi przedmiotami mogącymi doprowadzić do uszkodzenia ciała;

5)   wspinania się po zjeżdżalni w kierunku startu;

6)   wskakiwania do zjeżdżalni z rozbiegu;

7)   wszystkich innych czynności zagrażających życiu i bezpieczeństwu własnemu, jak i bezpieczeństwu innych osób;

8)   zatrzymywania się oraz wstawania w trakcie ślizgu na zjeżdżalni.

10

Ślizg na zjeżdżalni należy wykonać w pozycji siedzącej, nogami w kierunku zjazdu. Pozycję tę należy zachować przez cały czas zjazdu. Po wykonaniu ślizgu należy niezwłocznie opuścić miejsce lądowania w Brodziku.

11. 

Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić Personelowi Obiektu.

12. 

Zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w Regulaminie Ogólnym Obiektu, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

13. 

Użytkownik/Gość ma obowiązek stosowania się do poleceń ratowników wodnych oraz Personelu w zakresie korzystania z Brodzika, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Obiekcie.

14

Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego – w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Brodzika, a także niestosujące się do przepisów niniejszego Regulaminu, Regulaminu Obiektu, innych regulaminów obowiązujących na terenie Obiektu lub do poleceń służby ratowniczej lub Personelu – mogą zostać usunięte z Obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych zobowiązań, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Personel Obiektu może wezwać ochronę lub Policję.

15. 

Zarządca zastrzega sobie prawo wyłączenia urządzeń i atrakcji Obiektu w każdym czasie z powodu konieczności prowadzenia konserwacji, napraw, remontów, dezynfekcji Brodzika lub innych zdarzeń niezależnych od Zarządcy.

16. 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Ogólnego Obiektu.
















Regulamin Strefy Saun

Aqua Resort, strefa saun jest integralną częścią obiektu Aqua Resort i obowiązują w niej przepisy regulaminu ogólnego, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu. Każda osoba korzystająca ze strefy Aqua Resort Sauny zobowiązana jest do zapoznania się z jej regulaminem.

I. Postanowienia Ogólne

Cel i Zakres Regulaminu

a. Regulamin określa zasady korzystania ze strefy saun, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, komfortu oraz wysokiego standardu higieny.

b. Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników bez wyjątku. Wejście do strefy saun oznacza akceptację jego postanowień.

Przeznaczenie Strefy Saun

a. Strefa saun jest strefą relaksu i wyciszenia, przeznaczoną do odpoczynku oraz regeneracji fizycznej i psychicznej

b. W strefie obowiązuje kultura osobista, poszanowanie innych użytkowników oraz zasad ciszy.

II. Zasady Korzystania ze Strefy Saun

Warunki Wstępu

a. Do strefy saun mają wstęp osoby powyżej 16. roku życia.

b. Dzieci i młodzież poniżej 16 lat mogą korzystać ze strefy wyłącznie pod bezpośrednim nadzorem dorosłych i za zgodą obsługi.

c. Osoby nietrzeźwe lub pod wpływem środków odurzających mają zakaz wstępu do strefy.

Zasady Higieny

a. Przed wejściem do strefy należy skorzystać z prysznica z użyciem środków do kąpieli i dokładnie osuszyć ciało.

b. Zaleca się unikanie intensywnych zapachów (perfum, olejków), aby nie zakłócać komfortu innych użytkowników.

c. Należy korzystać z ręcznika, maty lub chust na ławce, aby uniknąć bezpośredniego kontaktu ciała z powierzchniami sauny.

Ubiór i Zachowanie

a. Aqua Resort Sauny są strefą beztekstylną.

b. Obowiązuje cisza lub bardzo ciche rozmowy. Krzyki, głośne rozmowy i hałas są niedozwolone z zastrzeżeniem rytuałów saunowych.

c. W saunach suchych, fińskich i łaźniach obowiązuje całkowity zakaz używania strojów kąpielowych – należy korzystać z ręczników.

d. W Aqua Resort Sauny mogą przebywać osoby nagie lub niekompletnie ubrane.

e. Przebywając w przestrzeni wypoczynkowej, basenowej oraz w ciągach komunikacyjnych, gość zobowiązany jest nosić szlafrok lub okryć się ręcznikiem.

Sprzęt i Elektronika

a. Zakazane jest wnoszenie i używanie telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych oraz innych urządzeń nagrywających lub odtwarzających dźwięk i obraz.

b. Wszelkie urządzenia nagrywające są surowo zabronione w celu ochrony prywatności gości.


III. Bezpieczeństwo i Zdrowie

Zalecenia Zdrowotne

a. Osoby z problemami zdrowotnymi, takimi jak choroby serca, nadciśnienie, schorzenia skóry czy ciąża, powinny skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem ze strefy. b. Użytkownicy powinni zwracać uwagę na swoje samopoczucie i opuszczać saunę w przypadku jakichkolwiek objawów dyskomfortu.

c. Z sauny nie powinny korzystać osoby z chorobami: serca, nadciśnienia, naczyń krwionośnych, zakaźnymi skóry, tarczycy, klaustrofobii, epilepsji, ciężkimi oskrzelowo płucnymi; ponadto nie zaleca się korzystania z sauny kobietom w trakcie menstruacji oraz w okresie ciąży (szczególnie w I trymestrze).

d. Goście są odpowiedzialni za ocenę własnego zdrowia przed skorzystaniem z sauny, w razie wątpliwości należy wcześniej konsultować się z lekarzem aby uniknąć możliwych komplikacji zdrowotnych.

Zgłaszanie Incydentów

a. Każdy przypadek złego samopoczucia, wypadku czy niepokojącego zdarzenia należy natychmiast zgłosić obsłudze.

b. W przypadku sytuacji zagrożenia należy kierować się oznaczeniami ewakuacyjnymi oraz poleceniami obsługi.

Zakaz wnoszenia przedmiotów

a. Zabrania się wnoszenia ostrych przedmiotów, szkła, napojów alkoholowych oraz innych substancji mogących stanowić zagrożenie dla użytkowników.

b. Zabrania się pozostawiania jakichkolwiek przedmiotów (np. ręczników, szlafroków) w bezpośrednim sąsiedztwie pieca w saunie.

c. Zabrania się wnoszenia i spożywania własnego jedzenia.

d. Zabrania się wnoszenia do saun/łaźni parowych i stosowania przez gości własnych płynów, esencji, olejków, roztworów, naparów i innych substancji (tylko uprawnieni członkowie personelu mogą obsługiwać urządzenia Aqua Resort Sauny).

e. Zabrania się wnoszenia do saun/łaźni parowych wszelkich plastikowych przedmiotów tj. klapki, butelki, okulary itp. Należy je zostawić przed wejściem do sauny.

IV. Zasady Zachowania w Saunie

Zalecenia

a. Po każdej sesji w saunie, gość powinien schłodzić ciało, nawodnić się i odpocząć. b. Do łaźni parowej należy wchodzić nago, a każdy gość powinien umyć siedzisko przed i po kąpieli saunowej. Polewanie Kamieni Polewanie kamieni może być wykonywane wyłącznie przez personel/saunamistrza.

V. Odpowiedzialność

Odpowiedzialność Osobista

a. Każdy użytkownik Aqua Resort Sauny korzysta ze strefy na własną odpowiedzialność.

b. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za urazy lub inne szkody wynikające z nieprzestrzegania regulaminu.

Rzeczy Osobiste

a. Obiekt nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatniach lub w strefie

b. Zaleca się korzystanie z zamykanych szafek na rzeczy osobiste.

Obowiązki Obsługi

a. Obsługa ma prawo wyprosić osoby łamiące regulamin lub zachowujące się nieodpowiednio, nieobyczajnie, mogących powodować ogólne zażenowanie innych gości.

b. Decyzje obsługi są ostateczne i mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa

wszystkim użytkownikom.

VI. Postanowienia Końcowe

Rytuały saunowe

a. W Aqua Resort mogą odbywać się rytuały saunowe, ich przebieg, czas trwania i tematykę określa personel/saunamistrz.

b. Seanse saunowe mogą być wykonywane wyłącznie przez uprawnionego członka personelu.

c. Rytuałom saunowym może towarzyszyć muzyka oraz światło zmiennej intensywności.

d. Wykonywanie rytuałów saunowych wymaga wcześniejszej wentylacji sauny, saunamistrz może poprosić gości o opuszczenie sauny, na 10-15 min przed rytuałem saunowym.

e. Każdy rytuał saunowy ma ograniczoną liczbę uczestników.

Skargi i Uwagi

a. Wszelkie skargi, uwagi i sugestie dotyczące funkcjonowania strefy saun można zgłaszać na recepcji lub personelowi Aqua Resort.

b. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić personelowi, zasady odpowiedzialności za wszelkie szkody uregulowane zostały w regulaminie ogólnym obiektu Aqua Resort, przy czym nieznajomość regulaminów obowiązujących na terenie obiektu, nie zwalnia gościa z odpowiedzialności za zaistniałą szkodę.

c. Każda zgłoszona uwaga zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

d. Osoby naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje oraz zasady współżycia społecznego, w tym stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających na terenie Aqua Resort Sauny, a także, niestosujących się do przepisów niniejszego regulaminu obiektu i innych regulaminów obowiązujących na terenie obiektu lub do poleceń personelu - mogą zostać usunięte z obiektu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat lub innych należności, z obowiązkiem zapłaty zaciągniętych.

Zmiany w Regulaminie

a. Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

b. O zmianach użytkownicy będą informowani za pomocą ogłoszeń w strefie lub na stronie internetowej obiektu.

Rezerwuj bez pośredników

Poznaj Twoje korzyści przy rezerwacji na stronie WWW
bezpieczeństwo transakcji
gwarancja najniższej ceny
potwierdzenie zabukowanej opcji

Program lojalnościowy

Dołącz do nas już dziś!Sprawdź szczegóły
© 2025
Aqua Resort
Rodzinny resort nad morzem